Veel gestelde vragen (FAQ)
Veel vragen zijn ons al eens gesteld en hebben we voor u op een rij gezet. Misschien staat uw vraag (en het antwoord) er ook tussen.
Staat uw vraag er niet tussen?
Veel gestelde vragen
Ja, dat kan. Als u minimaal 24 uur vóór de afgesproken tijd uw afspraak afzegt (telefonisch of per e-mail) brengen wij de tijd niet in rekening. In het weekend of ’s avonds kan het antwoordapparaat ingesproken worden. Wanneer uw niet tijdig afzegt zijn wij genoodzaakt de behandeling in rekening te brengen.
Nee, voor de meeste klachten heeft u geen verwijzing nodig van uw huisarts. Voor meer informatie kunt u altijd bellen met onze praktijk.
Onze praktijk is van maandag tot en met vrijdag geopend (met uitzondering van feestdagen). Kijk op onze contactpagina voor de openingstijden.
De vergoedingen en voorwaarden die bij je verzekering horen, kunt u terugvinden op de website van uw verzekeringsmaatschappij. Kunt u ze daar niet vinden, dan kunt u ook altijd bellen met de klantenservice van uw verzekeringsmaatschappij om dit na te vragen.
Ja, wij hebben een contract met alle zorgverzekeraars in Nederland.
Voor de eerste afspraak uw identiteitsbewijs en een handdoek. Voor de vervolgafspraken is alleen een handdoek voldoende en in overleg met de therapeut eventueel sportkleding.
Ja, dat kan in overleg met uw fysiotherapeut. Neem voor de mogelijkheden eerst telefonisch contact met ons op. Voor een huisbezoek heeft u wel een verwijzing nodig van uw huisarts of specialist.
Geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?
Bel ons op 026-474 31 12